Cerimonia d'apertura di BKWELL JWELL DWELL Oversea Factory in Tailanda
I dirigenti di l'Associazione China per i Plastici anu dettu in un missaghju di felicità chì Jwell hè a vicepresidenta unità di l'Associazione China Plastic Industry Machinery è u capu di l'industria in l'industria cinese di macchine per estrusione per ottu anni. Jwell hè un promotore attivu è capimachja in i profili di plastica, tubi è fogli di macchine. Cù u sviluppu di l'ecunumia cinese, tendemu à diventà u fabricatore per u creatore. Si spera chì a creazione di l'uffiziu tailandese furnisca sustegnu è assistenza à più imprese in l'industria di i plastichi cinesi à l'oltremare.
U Signore HE Haichao, presidente di a Cumpagnia Jwell, hà ringraziatu l'invitati, l'amichi è tutti i membri chì anu participatu à a ceremonia d'apertura di l'uffiziu. E persone Jwell sentenu a buntà da a Tailanda. Promettemu di pruvà u nostru megliu per serve i nostri clienti in Tailanda è in l'Asia sudorientale.
Dapoi u 2004, JWELL vende e viti è extrusori in Tailanda. In u futuru, l'Uffiziu di Tailanda continuerà à creà valore per i clienti cù prudutti megliu è servizii più cunvenienti per l'innovazione tecnologica, di servizii è di gestione.
In questa mostra di InterPlas Thailandia in 2019, avemu avutu un novu tippu di estrusore, frantumatore, macchina di soffiatura, ecc. BKWELL hà mostratu una macchina automatica di soffiatura in a cabina cù una tecnulugia avanzata chì hà una larga applicazione in imballaggi, necessità di ogni ghjornu, mediche è altre industrie.